13 توصیه بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی (بخش دوم)
13 توصیه بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی (بخش دوم)
سه شنبه 14 دی 1400 ساعت 14:44 | بازدید : 144 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

7. حتما از محتوای تصویری هم استفاده کنید و تصاویری پست کنید که جذاب باشند!

 

یکی دیگر از روش هایی که شما می توانید با استفاده از این روش کیفیت کار بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی را افزایش دهید این است که از تصاویری استفاده کنید که برای دیگران جذاب باشند. استفاده کردن از تصاویر نکته بسیار مهمی است که می تواند به شما کمک کند تا کارتان را خیلی خوب انجام دهید. در صورتی که شما در کنار محتوای متنی که تولید می کنید سعی کنید تا از تصاویر نیز استفاده کنید شانستان برای موفقیت بسیار بیشتر می شود. البته موضوع استفاده کردن از تصاویر و اهمیتی که می توانند در کار شما داشته باشند موضوع تازه ای نیست و به احتمال زیاد شما درباره اثراتی که این کار می تواند داشته باشد خیلی شنیده اید. ولی حقیقت این است که استفاده کردن از این روش حتی از آن چیزی که فکرش را کرده اید نیز می تواند موثرتر باشد. یک نکته مهمی که شما در این زمینه باید به آن توجه کنید این است که شما برای این که با استفاده از تصاویر به بازاریابی بپردازید به هیچ عنوان نیازی ندارید که در زمینه تدوین و یا ویرایش تصاویر حرفه ای باشید. حتی یکی از اشتباهاتی که بسیاری از افرادی که می خواهند در کار بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی موفق شوند این است که آن ها فکر می کنند برای این که این کار را انجام دهند نیاز به این دارند که حتما از روش های مخصوصی استفاده کنند. این تفکر به هیچ عنوان درست نیست! شما برای انجام دادن این کار نیاز به هیچ گونه تخصص خاصی ندارید و تنها کاری که باید انجام دهید  این است که سعی کنید تا جایی که می توانید تصاویری را انتخاب کنید که دارای کیفیت مناسبی باشند و علاوه بر آن از نظر موضوعی مرتبط با کار شما باشند. همچنین نرم افزارهای زیادی در این زمینه وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند تا تصاویر را آن طور که می خواهید ویرایش کنید.

استفاده کردن از تصاویر می تواند تاثیر زیادی بر روی کیفیت کار شما به عنوان بازاریابی که می خواهد از شبکه های اجتماعی استفاده کند داشته باشد. شما برای این که با استفاده از تصاویر به بازاریابی بپردازید باید نکته های زیر را درنظر بگیرید:

-         تصاویر را برای تمام پلتفرم های مختلف شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار دهید!

وقتی که از تصاویر استفاده می کنید می توانید آن ها را در تمام پلتفرم های مختلف شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار دهید. این کار به شما کمک می کند تا شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشید.

-         کاری کنید که تصاویر مورد استفاده شما دارای کیفیت بالایی باشند!

داشتن یک کیفیت بالا برای تصاویر می تواند به شما کمک کند تا احتمال این که تعداد مخاطبین بیشتری پیدا کنید را بالا ببرید. شما باید سعی کنید تا کیفیت تصاویری که انتخاب می کنید به اندازه کافی بالا باشد

-         سعی کنید برای تصاویری که پست می کنید کپشن های مناسبی نیز ارایه کنید!

در کنار این که می خواهید برای تصاویری که پست می کنید کیفیت مناسبی وجود داشته باشد باید سعی کنید تا برای آن ها کپشن هایی مناسب نیز انتخاب کنید. انتخاب کردن کپشن های مناسب در کنار این تصاویر به شما کمک می کند تا میزان نفوذپذیری این تصاویر را به میزان زیادی بیشتر کنید و بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای موفقیت به میزان زیادی افزایش پیدا کند

-         در کنار تصاویر از اینفوگرافیک ها هم استفاده کنید

استفاده کردن از اینفوگرافیک ها در کنار تصاویری که ارایه می کنید نیز می تواند تاثیر بسیار زیادی بر کیفیت کارتان داشته باشد.

 

8. با مخاطبینتان تعاملات فعالانه داشته باشید!

 

یکی دیگر از کارهایی که شما می توانید برای افزایش دادن کیفیت کار بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی انجام دهید این است که سعی کنید تا با مخاطبینتان به شکل فعالانه ای تعامل داشته باشید. داشتن تعاملات با مخاطبین مخصوصا زمانی که به شیوه ای فعالانه انجام بگیرد می تواند به شما کمک کند تا شیوه بهتری را از بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی ارایه کنید که به میزان زیادی می تواند باعث شود که فروش شما بالا برود. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است یکی از مهم ترین و کلیدی ترین کارهایی که تجارت ها می توانند برای این که شانس بیشتری برای موفق شدن در کار بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی در ارتباط با مخاطبین داشته باشند انجام دهند این است که سعی کنند تا جایی که می توانند با آن ها رابطه احساسی و عاطفی برقرار کنند. فراموش نکنید وظیفه ای که شما به عنوان یک تجارت دارید این است که سعی کنید کاری کنید که مخاطبین و افرادی که قرار است در آینده مشتریان شما شوند حقیقتا به این باور برسند که شما آن ها را دوست دارید و برای آن ها می خواهید تجارت خودتان را راه اندازی کنید! به عبارت دیگر این افراد باید حقیقتا این موضوع را از شما قبول کنند که تجارت شما برای آن هاست که راه اندازی شده است. بنابراین آن ها باید این را از شما بپذیرند که محصولاتی که تجارت شما برای آن ها تولید می کند و یا خدماتی که تجارتتان برای آن ها ارایه می کند صرفا برای این نیست که شما از این کار سودی ببرید و برای این است که به آن ها کمک کنید تا زندگی بهتری داشته باشند. به عنوان مثال در صورتی که تجارت شما یک رستوران است شما باید تمام تلاش خودتان را بکنید که تا جایی که می توانید به این افراد نشان دهید که رستورانی که شما زده اید صرفا برای این نیست که خودتان از این کار سود بکنید بلکه برای این نیز هست که به مخاطبین و افرادی که مشتریان رستوران شما می شوند کمک کنید تا غذاهایی خوشمزه تر و با کیفیت بالاتر بخورند. این موضوع خیلی مهم است و در صورتی که شما بتوانید با این افراد آن طور که باید و شاید ارتباط برقرار کنید می توانید انتظار داشته باشید که شانس شما به عنوان یک تجارت برای این که موفق شوید خیلی بیشتر می شود.

جالب است بدانید که تحقیقات مختلفی که در این زمینه انجام گرفته است نیز به خوبی این موضوع را مورد بررسی قرار داده اند و به این نتیجه رسیده اند که میان رابطه احساسی که شما با مخاطبین برقرار می کنید و میزان رضایت آن ها از تجارت شما (که در نهایت منجر به این می شود که آن ها از تجارت شما خرید می کنند و مشتریان همیشگی شما می شوند) رابطه ای مستقیم و بسیار قوی وجود دارد. بنابراین باید تمام تلاشتان را بکنید که تا جایی که می توانید با این افراد رابطه ای دوستانه و صمیمی برقرار کنید و سعی کنید تا جایی که ممکن است به این افراد کمک کنید تا احساس کنند که تجارت شما برای آن ها مفید و سودمند می باشد. به میزانی که شما بتوانید به این شکل با این افراد ارتباط برقرار کنید به همان میزان هم می توانید امید داشته باشید که در کارتان موفق خواهید بود. پس تمام تلاشتان را در این زمینه انجام دهید.  برای این که بتوانید با آن ها چنین ارتباطی برقرار کنید می توانید سعی کنید تا در متن هایی که برای آن ها در پست هایتان در شبکه های اجتماعی می نویسید از کلمات و عبارت هایی استفاده کنید که نشان دهنده محبت شما به آن ها باشد. وقتی که از کلمه ها و یا عبارت هایی استفاده می کنید که به آن ها نشان می دهد که شما به چه میزان آن ها را دوست دارید می توانید این حالت را در آن ها ایجاد کنید و می توانید آن ها را نسبت به خودتان علاقه مند تر کنید. همچنین روش های مختلف دیگری نیز وجود دارد که شما با استفاده از این روش ها می توانید به آن ها ثابت کنید که نسبت به آن ها علاقه دارید.

 

9. سعی کنید هر چند وقت یک بار تصاویری را از محیط تجارتتان به آن ها نشان دهید!

 

یکی دیگر از کارهایی که شما می توانید انجام دهید برای این که شانستان را برای این که تعداد مخاطبین بیشتری داشته باشید افزایش دهید و کاری کنید که بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی  به شکل بهتری انجام بگیرد این است که سعی کنید هر چند وقت یک بار تصاویری را که مربوط به محیط تجارتتان می باشد به آن ها نشان دهید. این کار می تواند به آن ها کمک کند که دیدگاه بهتری نسبت به شما و تجارت شما پیدا کنند. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت کار بازاریابی بوسیله شما داشته باشد چون در این حالت شما به این مخاطبین نشان می دهید که شما هم مانند آن ها انسان هستید و همچنین احساس صمیمیت بیشتری میان شما و آن ها ایجاد می شود. برای این که تصاویری را از تجارت خودتان و کارهایی که انجام می دهید به آن ها نشان دهید روش های مختلفی وجود دارد. به عنوان مثال یکی دیگر از این روش ها این است که سعی کنید تا هر چند وقت یک بار از محیطی که در آن کار می کنید برای آن ها تصاویر و یا ویدیوهایی در شبکه های اجتماعی پست کنید. به عنوان مثال می توانید این کار را با استفاده از شبکه اینستاگرام انجام دهید. چون اینستاگرام پلتفرمی است که قابلیت به اشتراک گذاری تصاویر و همچنین ویدیوها در آن بسیار زیاد می باشد و علاوه بر همه این ها شما می توانید انتظار داشته باشید که تصاویر و ویدیوهایی را که به این روش پست می کنید با استفاده از روش های مختلف (مثلا با استفاده از پست کردن آن ها در بخشی مانند استوری های اینستاگرام) بهتر به آن ها نشان دهید. علاوه بر همه این ها اینستاگرام دارای ابزاری به نام لایو می باشد که شما می توانید با استفاده از این ابزار به رابطه بهتری با آن ها برقرار کنید به این شکل که از خودتان در اینستاگرام یک ویدیوی لایو بدهید و در این ویدیوی لایو آن ها را به یک سفر مجازی به تمام بخش هایی که تجارتتان دارد ببرید و آن ها را با تک تک افرادی که به عنوان همکار با شما کار می کنند آشنا کنید و خودتان را معرفی کنید و به اتاق های مختلف شرکت بروید و بخش های مختلف تجارتتان را به آن ها معرفی کنید و مواردی از این قبیل.  این کار می تواند به آن ها کمک کند تا احساس بهتری نسبت به شما و تجارت شما پیدا کنند. این کار در حقیقت به شما کمک می کند تا چهره بهتر و مهربان تری را از خودتان نسبت به آن ها نشان دهید و در نتیجه تعداد مخاطبینتان به این روش بیشتر خواهند شد.

 

10. از روش هایی که دیگران استفاده می کنند استفاده کنید!

 

از دیگر کارهایی که شما می توانید در این زمینه انجام دهید این است که سعی کنید تا از روش هایی که دیگران برای تجارتشان استفاده می کنند استفاده کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که استفاده کردن از این روش ها می تواند به شما کمک کند تا شانستان را برای موفقیت در بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی افزایش دهید. یکی از سوء تفاهم های بزرگی که در این زمینه وجود دارد این است که افرادی که در این زمینه کار می کنند فکر می کنند اصلا درست نیست که از روش هایی استفاده کنند که دیگران استفاده می کنند. این افراد بر این باورند که ممکن است استفاده کردن از این روش ها باعث شود که از جذابیت کار کم شود. این تفکر درست نیست. شما نباید تقلید کردن را با استفاده کردن از روش های دیگران یکی کنید. وقتی که شما از روش هایی استفاده می کنید که دیگران استفاده می کنند؛ خودتان هم این توانایی را دارید که نوآوری هایی در کار انجام دهید. این در صورتی است که وقتی تقلید می کنید دیگر خبری از این نوآوری ها نمی باشد. به عنوان مثال، فرض کنید که شما به عنوان فردی که تازه کار بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی را شروع کرده است با استفاده از یکی از این پلتفرم های شبکه های اجتماعی (به عنوان مثال اینستاگرام) در حال بازاریابی می باشید. در چنین حالتی فرض کنید که شما در حال گشت و گذار در اینستاگرام هستید و به دنبال صفحه هایی هستید که درست مانند صفحه شما می باشند و دارند کار شما را انجام می دهند. به عبارت دیگر شما به دنبال تجارت هایی هستید که کارشان شبیه به تجارت شماست. سپس به صفحه ای برخورد می کنید که برای این که تعداد مخاطبین خودش را بالاتر ببرد یک مسابقه ای بسیار جذاب طراحی کرده است. در این حالت شما اگر فکر کنید که استفاده کردن از آن روش می تواند برای شما هم سودمند باشد و در صورتی که به این نتیجه برسید که می توانید این کار را انجام دهید و شما نیز مانند این صفحه به تعداد مخاطبین زیادی برسید بدون تردید باید این کار را انجام دهید به این دلیل که وقتی این کار را می کنید نامش به هیچ عنوان تقلید نیست و شما از ایده ای که تجارت رقیبتان استفاده کرده است الهام گرفته اید و شما نیز مانند او یک صفحه ایجاد کرده اید که کارش این است که مخاطبین را برای مسابقه دادن تشویق می کند. اما در صورتی که تمام سوالاتی که شما در این مسابقه از مخاطبین می پرسید درست شبیه به سوالاتی باشند که تجارت رقیبتان می پرسد ممکن است این کار از جذابیت تجارت شما برای مخاطبین بکاهد چون در این صورت آن ها فکر می کنند شما درست دارید کاری را انجام می دهید که آن تجارت انجام داده است و این موضوع ممکن است به ضرر شما تمام شود. از این رو بین تقلید های کورکورانه و این که شما یک ایده را از یک تجارت دیگر الهام بگیرید ارتباط نزدیکی وجود داد و شما باید تمام تلاشتان را بکنید تا اگر از ایده های دیگران الهام می گیرید کارتان شبیه به تقلید نباشد. اما در صورتی که چنین بود، می توانید بدون هیچ گونه مشکلی از این روش استفاده کنید. فراموش نکنید که بسیاری از تجارت های بزرگ که در کارشان خیلی موفق بوده اند از همین روش ها برای موفقیت استفاده می کرده اند.

 

11. سعی کنید تا جایی که می توانید کاری کنید که مخاطبین باور کنند شما برای آن ها فعالیت می کنید!

 

داشتن تعاملات مختلف با مخاطبین می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت کار شما در بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی داشته باشد. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که یکی از بهترین روش هایی که شما می توانید با استفاده از این روش میزان فروش خودتان را افزایش دهید این است که سعی کنید تا با مخاطبین تعامل داشته باشید. البته این تعامل داشتن با آن ها می تواند جنبه های مختلف داشته باشد و البته برای این کار روش های مختلفی نیز وجود دارد. در صورتی که شما با آن ها تعامل داشته باشید می توانید انتظار داشته باشید که آن ها به شما به عنوان یک دوست نگاه کنند تا به عنوان یک طرف معامله! و همین موضوع باعث می شود شما شانس بیشتری برای موفقیت خواهید داشت. از این رو داشتن تعاملات دو طرفه با آن ها می تواند به شما کمک کند تا در کار موفق تر شوید. فراموش نکنید که بازاریابی کردن با استفاده از شبکه های اجتماعی مانند درس دادن در یک کلاسی که تنها معلم سخن می گوید نیست! بلکه شما باید سعی کنید تا محیطی را ایجاد کنید که علاوه بر خودتان افراد دیگری نیز که در این شبکه های اجتماعی حضور دارند این توانایی را داشته باشند که با شما تعامل داشته باشند. این حالت درست مانند زمانی است که شما به همراه آن ها در یک جمع قرار دارید که آن ها می توانند با خیال راحت هرآنچه را که می خواهند از شما سوال کنند و همچنین شما هم می توانید از نظراتی که آن ها درباره شما دارند خبردار شوید. تحقیقات نشان داده است که این کار می تواند تاثیر بسیار موفقیت آمیزی بر کیفیت بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی برای تجارت ها داشته باشد.

برای این که بتوانید به خوبی با مخاطبین تعاملات داشته باشید می توانید از روش های  زیر استفاده کنید:

-سعی کنید به کامنت هایی که می گذارند پاسخ دهید!

یکی از روش هایی که شما با استفاد از آن می توانید میزان تعاملاتتان را با مخاطبینتان بیشتر کنید این است که سعی کنید تا همیشه به کامنت هایی که آن ها برای شما می گذارند پاسخ دهید. تحقیقات نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند به شما کمک کند تا شانس بیشتری برای داشتن یک رابطه مناسب با آن ها داشته باشید. محققانی که در این زمینه تحقیق می کنند بر این باورند وقتی شما به کامنت هایی که آن ها در این زمینه برای شما می گذارند پاسخ می دهید در حقیقت این احساس را در آن ها ایجاد می کنید که آن ها را دوست دارید و آن ها به این موضوع که شما حقیقتا به آن ها و نظراتشان توجه می کنید اعتقاد پیدا می کنند.

-درباره موضوعات مختلف از آن ها نظرخواهی کنید!

نکته دیگری که حتما باید به آن توجه داشته باشید این است که سعی کنید تا درباره موضوعات مختلف از آن ها نظرخواهی کنید. این کار می تواند باعث شود که آن ها نسبت به شما احساس بهتری پیدا کنند و به این فکر کنند که شما حقیقتا آن ها را و نظرات آن ها را ارزشمند می دانید. تحقیقات نشان داده است تجارت هایی که به شکل های مختلف از مخاطبین نظرخواهی می کنند تجارت هایی هستند که شانس بسیار بیشتری برای موفقیت در کار بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی خواهند داشت.

- سعی کنید برخی از پست های آن ها را لایک کنید و یا زیر برخی از پست های آن ها کامنت بگذارید!

یکی دیگر از کارهایی که شما می توانید در این زمینه انجام دهید این است که برخی از پست هایی را که مربوط به آن ها می شود لایک کنید. این کار باعث می شود که آن ها نسبت به شما احساس بهتری پیدا کنند. همچنین در صورتی که می توانید و دوست دارید؛ زیر برخی از پست هایی که آن ها می گذارند کامنت بگذارید. این کار می تواند به شما کمک کند تا در این زمینه موفق تر عمل کنید.

 

12. زمان مناسب را برای پست گذاشتن انتخاب کنید!

 

یکی دیگر از مهم ترین نکته هایی که شما باید در این زمینه به آن توجه کنید این است که زمان مناسب را برای پست گذاشتن انتخاب کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است افرادی که زمان های مناسب را برای پست گذاشتن انتخاب می کنند نسبت به افرادی که زمان نامناسبی پست می گذارند بسیار بهتر عمل می کنند. شما باید سعی کنید تا زمان هایی را برای پست گذاشتن انتخاب کنید که بهترین نتیجه ها را می دهند. تحقیقات انجام شده به این نتیجه رسیده اند که گذاشتن پست در زمان های مناسب یکی از بهترین روش هایی است که شما می توانید بکار ببرید برای این که موفقیت خودتان را در این زمینه تضمین کنید. به هنگام انتخاب کردن این که چه زمانی برای پست گذاشتن از همه زمان ها مناسبتر است؛ شما باید سعی کنید تا دو نکته بسیار مهم را درنظر بگیرید:

- برای این که پست ها را در زمان مشخص بگذارید بررسی کنید که مخاطبین شما چه افرادی هستند؟

زمانی که شما می خواهید به گذاشتن پست اختصاص دهید زمانی است که بستگی به این دارد که مخاطبین شما چه کسانی باشند. به عنوان مثال در صورتی که شما می خواهید برای مخاطبینی پست بگذارید که اکثر آن ها جوان هستند (و به خصوص زمانی که آن ها دانشجو باشند) بهترین زمان برای پست گذاشتن می تواند زمانی باشد که آن ها از سر کلاس های درس دانشگاه به خانه برگشته اند. چون در غیر این صورت احتمال این که آن ها این پست ها را ببینند خیلی کم می شود. فراموش نکنید افرادی که دانشجو هستند به احتمال زیاد صبح ها در کلاس درس می باشند  بنابراین به عنوان مثال در صورتی که شما ساعت 10 صبح برای آن ها پست بگذارید احتمال این که این پست شما دیده شود خیلی کمتر از زمانی می شود که شما سعی کنید تا ساعت 1 بعد از ظهر (زمانی که اکثرا کلاس ها تعطیل شده است و دانشجویان در زمان استراحت بین کلاس ها هستند) و یا ساعت 6 بعد از ظهر (زمانی که اکثر کلاس ها تعطیل شده است و دانشجویان به خانه رفته اند تا استراحت کنند) پست بگذارید. بنابراین توجه کردن به زمان پست گذاشتن بسیار مهم و اساسی می باشد.

-برای گرفتن بیشترین نتیجه از کار، بررسی کنید که زمان های کلی بهینه برای پست گذاشتن چه زمان هایی است؟

نکته دیگری که شما باید در این زمینه به آن توجه کنید این است که چه زمان هایی برای پست گذاشتن زمان های بهینه می باشند. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که در کل زمان هایی وجود دارند که می توان آن ها را زمان های بهینه برای پست گذاشتن درنظر گرفت. به عنوان مثال تحقیقات نشان داده است اکثر افرادی که از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند معمولا در زمان های مشخصی به بیشترین میزان در شبکه های اجتماعی حضور دارند. شما باید سعی کنید تا این زمان ها را پیدا کنید و بر این اساس کار پست گذاشتن را انجام دهید. به عنوان مثال در صورتی که بررسی کردید و به این نتیجه رسیدید که بیشتری زمان آنلاین بودن افراد مثلا بین ساعت 4 تا 5 بعد از ظهر می باشد عاقلانه ترین کار این است که در آن زمان پست بگذارید.

 

13. بازاریابی با استفاده از افراد مشهور و یا تاثیرگذراران را فراموش نکنید!

 

یکی دیگر از نکته های بسیار مهمی که به هنگام بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی حتما باید به آن توجه داشته باشید این است که بازاریابی کردن با استفاده از افراد مشهور و یا تاثیرگذار یکی از بهترین و مهم ترین روش هایی است که شما می توانید با استفاده از این روش کیفیت کار بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی را برای خودتان به میزان بسیار زیادی افزایش دهید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است افرادی که سعی می کنند تا به این شکل کار بازاریابی را انجام دهند افرادی هستند که شانس بسیار بیشتری برای موفقیت در این کار دارند. بازاریابی با استفاده از افراد تاثیرگذار به این شکل است که شما فرد و یا افرادی را پیدا می کنید که در شبکه های اجتماعی بسیار معروف هستند و سپس سعی می کنید تا با استفاده از این افراد به کار بازاریابی بپردازید. در حقیقت در این روش شما سعی می کنید تا با استفاده از این افراد خودتان را به دنیا معرفی کنید. این افراد البته ممکن است صرفا سلبریتی و یا افراد مشهور نباشند و تنها شرط آن ها این است که این افراد در شبکه های اجتماعی تعداد زیادی دنبال کننده داشته باشند. در این حالت شما سعی می کنید تا به این افراد نزدیک شود و به آن ها درباره تجارت خودتان مطالبی را بگویید. سپس این افراد سعی می کنند تا تجارت شما را برای دنبال کننده های خودشان تبلیغ کنند. این کار را بازاریابی کردن با استفاده از افراد مشهور و یا تاثیرگذار می گویند. البته به هنگام استفاده از این روش بازاریابی باید حتما به این نکته هم توجه کنید که به هنگام نزدیک شدن و ارتباط گرفتن با این افراد و معرفی کردن خودتان باید این کار را به شکلی انجام دهید که آن ها واقعا شما را قبول کنند و بپذیرند که شما حقیقتا می خواهید در تجارت خودتان به مخاطبین کمک کنید. از این رو باید سعی کنید تا نهایت تلاشتان را بکنید که به بهترین شکل ممکن نظر این افراد تاثیرگذار را به هنگام انجام بازاریابی به خودتان جلب کنید. محققان می گویند بازاریابی به این روش یکی از بهترین و موفق ترین شیوه های بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی می باشد.

 

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 6
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 15
:: بازدید ماه : 443
:: بازدید سال : 1182
:: بازدید کلی : 5682